Status ; Althought you and me are separated by distance, our heart will always be near to each other :)
StarGazing
Waiting In Silence Is Painful
Friday 10 June 2011 | 19:21 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum w.b.t.emoticon19

Menunggu memang sangat menyeksakan. Lebih seksa daripada tangan yang terkena percikan minyak goreng ikan dalam kuali tu.
Apa pasallah surat tawaran aku tak sampai lagi. Korang nak aku ambik ujian Kimia tu dulu ke?
Tempat latihan pun tak tahu lagi. Aiyer..bosan tahu aku tunggu menatang tu.
berdebar-debar tiap hari buat aku sakit perut saja.

Cuti dalam dua minggu ney?? Nothing interesting happen. Aku jumpa mmy lagi dan bakal adik ipar. Kerja aku selain bina badan atas katil adalah siapkan crosswords dalam buku adik aku. Nice..ketara sangat tak tahu nak buat apa dah.
Nak keluar pun tak tahu nak ke mana. Abang konduktor pun dah hafal muka aku asyik jalan saja kerja. Oh abang posmen!! Hantarlah surat tawaran aku tu!!!:face73::y:
Oh ya!! By the way. Siapa-siapa berminat dengan novel saya cadangkan novel ni yer.
Gaya dia jenis santai so tak lah sakit kepala membacanya.
Romantik dan santai.
Bukan jenis romantik yang buat anda rasa nak muntah OK?
Dah lama ada novel ney baru nak promote sekarang. Haha..:face75:

Sebelum merapu lebih banyak lebih baik undur diri dulu..
bye!!!!

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog a.k.a my big ownself mag stories. I would love if you +Follow me. Cick here to exit.Have a blast day everyone :).
“If the facts don’t fit the theory, change the facts.”- Albert Einstein
Old Post | New Post