Status ; Althought you and me are separated by distance, our heart will always be near to each other :)
StarGazing
Pengajaran Hidup Untuk Saya
Sunday 5 June 2011 | 01:57 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum.

Seperti hari2 yang biasa, kali ney saya belajar lagi. Menghargai bahasa dan mengindahkan bahasa.Perbualan saya antara seorang penulis novel (x sabar nak baca hasil karangan dia!) buat saya sedar akan kepentingan menjaga bahasa.
Bahasa saya rojak, sebab tu ada bunyi sabahan dan manglish.
I prefer manglish guys!!
Tapi bahasa gramatis masih di hati ok!!

Next, belajar berdikari. Belajar dan berusaha untuk membuat sesuatu tanpa bantuan orang lain.
Ingat lagi time tingkatan 4 dan 5 kena ambil tuisyen dari jam 4 hingga jam 7 malam.
Kena pula time puasa. Waktu berbuka jam 6 petang. So, it means that we have to break the fast at the tuition centre lah. Terasa macam di perantauan. Konon:face41:. Rasa nak menitik air mata pun ada. Haha! Padahal kat tuisyen jak pun.
Masuk SPA ney pulak best la sangat time puasa!!
Dah la x pernahnya jauh dari keluarga. Camping pun sekali seumur hidup.
Raya pun xtau pulang atau x. huhuhuhu..

Ada la pulak seorang hamba tuhan ney. Menyoal yang buat orang stuck! pffft!
Apa ni!! Jangan lah tanya gitu. Mentua saya pun x pernah tanya macam tu apalagi parents saya.
Penyibuk2!! Ke dia saja saiko2 orang.
Best sangat!
Besok dah boleh tau tempat taklimat and tempat latihan.
Harap2 lah dekat.
Jauh lagi..Huuuuu:face59:

Kenapa kita ada perasaan tidak percaya??
Buh.. Kata hamba Allah tu, itu satu penyakit.
Yep. Penyakit bawa mudarat.
Setiap orang yang kenal aku dan dia and yang tau problem yang kami hadapi
pasti akan cakap benda yang sama. so..ney saya jawab~
Ya..saya sayang dia..ya..saya akan jaga dia sampai saya mati..:face69:
OK lah..kena chow dulu..daaaaaaa....
:girl_11:

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog a.k.a my big ownself mag stories. I would love if you +Follow me. Cick here to exit.Have a blast day everyone :).
“If the facts don’t fit the theory, change the facts.”- Albert Einstein
Old Post | New Post