Status ; Althought you and me are separated by distance, our heart will always be near to each other :)
StarGazing
Countdown meninggalkan Sandakan
Thursday 23 June 2011 | 16:53 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum!!

Air mata mengalir. Hingus meleleh. Mata bengkak macam panda. Muka sembap.
Pipi aku yang boleh kira tembam sejak sebulan lalu dah semakin cengkung.
Oh tidak!! I hate this!!
beria-ria nak jadi fisio tapi at last takut juga nak pergi. Sedih juga. Sayu juga.
4 hari lagi nak fly dah pergi Selangor.
Maybe 2 hari gitu stay kat rumah keluarga then kena lapor diri.
Start lah kehidupan aku sebagai penduduk asrama.
Nasib la handphone bley bawa and boleh keluar suka hati (suka hati ka?)

To my family. Thanks for all the support.
Sanggup bayar mahal2 semata2 mau temankan aku ke sana.
Support money untuk baju2 semua..
Carikan aku lappy tuk buat kerja yang bakal bertimbun.
Beri aku semangat and dorongan walaupun adik aku kata dia xkan rindu aku. Kononlaaa..
Yang penting terima kasih banyak. I love you semua!!
Abah,Mama, Gie2, Ucu, Wawa'a, Bapa, yayang, Yayan, Ujang semua2 la..TQ!!!!

2 my bbie..TQ 2 u too.
Tahan saja perangai yang macam bangang ney.
Sensitif nak mampus!!
Kata abah aku macam orang yang nak menopous.
Eleh jadi wanita pun belum nak menopous pula..
Walau raga kita terpisah jauh,
Namun hati kita selalu dekat,
Bila kau rindu pejam matamu,
Dan rasakan aku...
Aishiteru bie!!

To my besties.
kau ingat yaa..
tahun depan saya tunggu kau di Shah Alam tu..hehe..
Tq jua atas semua yang kaw tolong2 yaa..

Apa2 pun doakan aku berthan di sana yaa..
Aminnn...


Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog a.k.a my big ownself mag stories. I would love if you +Follow me. Cick here to exit.Have a blast day everyone :).
“If the facts don’t fit the theory, change the facts.”- Albert Einstein
Old Post | New Post