Status ; Althought you and me are separated by distance, our heart will always be near to each other :)
StarGazing
15 Hari Lagi ♥
Thursday 16 June 2011 | 00:11 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum.

Ni nak cerita sikit. Aktiviti hidup sebelum meninggalkan Sandakan bumiku yang cukup2 aku cinta ini. 15/6 means kemarin laa. Kena pergi taklimat.
Bla-bla-bla..... On the way nak pulang aku tengoklah senarai nama pelajar pantai timur Sabah ni.
Guess what?? Fisio aku sorang saja!!
Best giler....:face36:
Hairanlah juga pemberi taklimat tu pasal ramai yang tak dapat surat.
Habis saja terus pulang. Tidur Zzzzzz sampai jam 5 petang terbangun pula dengar bunyi hon van pos laju.. Nak tau aku dapat mana??
Sungai Buloh, Selangor.

Aku tak pernah sorang apalagi nak ke jejakkan kaki kat selangor tu..tak pernah!!
Gara2 nak bekejar terpaksa pergi medical checkup hari ni.:face61:
X-ray, drug test, blood test,dental, mata..
Geli aku tengok darah ke warna merah pekat..aiyer..
Finally siap!! hahaha walaupun kena minum sampai setengah liter air and tahan geli..:face72:
tomorrow pula kena ambil sijil berhenti sekolah terus fotostat banyak..

Bye Sandakan.. I love you!!
But i love u more my besties and bbie and last but not least my family!!
mmmmmmuuuuuaaaahhhh!!

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog a.k.a my big ownself mag stories. I would love if you +Follow me. Cick here to exit.Have a blast day everyone :).
“If the facts don’t fit the theory, change the facts.”- Albert Einstein
Old Post | New Post